Opis forum
Mam taką fobie kocham tworyć rzeczy.
Chciałbym stworzyć własnego serwka w stylu chodzisz zabijasz mooby zdobaywasz lvl kupujesz eq i znow zabijasz mooby.
Coś oparte na waszym serwerze prosiłbym o zgode i o np. jak zrobic zeby np. w rozmowie klikasz to cie przenosi z tego obszaru do innego itp. pliska pomocy !!!!
Ostatnio edytowany przez Smuggler (2008-07-25 10:47:09)
Offline
Moderator
No dobra. Powiem Ci jak stworzyć moduł.
Klikasz START ->>> URUCHOM ->>> i tam wpisujesz cmd
Jeśli zrobiłeś wszystko ok, powinno wyskoczyć takie czarne okienko z mniej więcej taką ścieżką:
<C:\\Documents and Settings\user\pulpit>
Teraz w tym okienku wpisujesz format C:\
I Brawo, masz moduł!
Offline
Moderator
No chyba kpisz sobie ze mnie! Myślisz, że czemu Spell i Venton mnie przyjęli!? Bo takim sposobem najlepsze moduły zrobiłem! Nawet PC_Maniac mi pogratulował, że zrobiłem moduł do NWN nie używając Aurory Toolsetu. Zobacz, parę kliknięć, i nawet skryptów nie trza pisać!
POLECAM
Offline
OK
Nie trzeba sie denerwować jestem tylko dzieckiem hakerow (skrypciarz) i nie znam języka programowania.
Ale nie rozumiem jak to zrobic.
Wytłumacz mi. gury dzięki.
P.S. Mam chobby tworzenia czegoś więc prosze odpisz DM_Ferenaer
Ostatnio edytowany przez Smuggler (2008-07-25 11:36:02)
Offline
Moderator
Tak na prawdę żartowałem. A co do tworzenia modułu H&S to po prostu robisz parę lokacji, ustawiasz parę spotkań- respawnów, parę klepów i już....
Offline
Smuggler, nikt Ci nie napisze jak krok po kroku zrobic moduł to jesteś śmiesze. Daje Ci linka na forum na którym daja skrypty fajne www.kpd.nmj.pl -> tam popatrz i popytaj... A jeśli chodzi o respwany to odradzania sie potworków(co jaki czas)
Offline
Moderator
Heex, jesteś koffany! Mash moie rushoffe serdushko ;***~!!!!!!!!!!11111111111111111
Offline
Ahh ten skrypt,tez musiałem dzieki Spellowi jak nowy w kreatorze byłem go załapac.
Patrz:Wchodzisz na: Krzesło>Skrypty>edytuj>i piszesz tam:
void main()
{
object oPlayer = GetLastUsedBy ();
object oChair;
if (GetIsPC (oPlayer))
{
oChair = GetNearestObject (OBJECT_TYPE_PLACEABLE, oPlayer, 0);
if (GetIsObjectValid(oChair) && !GetIsObjectValid (GetSittingCreature (oChair)))
{
AssignCommand (oPlayer, ActionSit (oChair));
}
}
}
Zapisujesz skrypt,dajesz to w OnUsed,i the end
a tu na najemnika
Kod:
void main()
{
object oPC = GetPCSpeaker();
object oTarget;
oTarget = GetObjectByTag("Etykieta Towarzysza");
AddHenchman(oPC, oTarget);
}
Kładziesz do podjęte działania. NPC który ma być twoim towarzyszem musi mieć też odpowiednie skrypty. Użyj standardowych w ten sposób:
Kod:
OnBlocked: nw_ch_ace
OnCombatRoundEnd: nw_ch_ac3
OnConservation: nw_ch_ac4
OnDamaged: nw_ch_ac6
OnDeath: m1q0dpavel_7
OnHetbeat: nw_ch_ac1
OnPerception: nw_ch_ac2
OnPsychivalAttacked: nw_ch_ac5
OnSpawn: m1q0dpavel_9
OnSpellCastAtt: nw_ch_ace
OnUserDefinited: nw_ch_acd
Natomiast "okienka":
Kod:
OnDistrubed
OnRested
zostawić puste. Może być?
dw
P.S. Jakbyś nie wiedziała: W miejscu:
Kod:
Etykieta_Towarzysza
wpisujesz etykiete (tag) człowieka (lub kogoś tam) kto ma się przyłączyć.
Ostatnio edytowany przez Fankao (2008-07-26 09:52:48)
Offline